Czym oprogramowanie dla przychodni zaskoczy pacjentów

Obecnie temat oprogramowania przeznaczonego dla przychodni jest na topie. Wielu ludzi o tym mówi, a wśród nich są nie tylko zarządzający przychodniami lekarze, ale również pacjenci. Jednak w wypowiedziach tych ostatnich zwykle można usłyszeć to, że takie oprogramowanie ułatwi lekarzom prace. Wydaje się, że od teraz wystarczy, że będą sobie klikać w komputerkach i na tym skupi się ich cała praca. Jednak jest tu pewnego rodzaju niespodzianka dla pacjentów, ponieważ oprogramowanie dla przychodni jest chyba jednak stworzone bardziej dla pacjentów i chorych, niż wyłącznie dla lekarzy.

Owszem, mają wygodniejszą pracę, ale pacjenci też na tym sporo zyskują. Ku wielkiemu zaskoczeniu, pacjent nie będzie musiał opowiadać o poprzedniej wizycie i dolegliwościach, jakie wtedy miał. Wszystkie te informacje znajdują się w dokumentacji medycznej zawartej w tym oprogramowaniu. Poza tym lekarze wystawiają pacjentom drukowane recepty, dzięki czemu są bardzo wyraźne, a czynność ta zajmuje bardzo mało czasu. Lekarz, który stosuje program do obsługi przychodni może łatwiej obsłużyć pacjenta tak, jak on sobie tego życzy. Narzędzie to zaskoczy pacjentów również tym, że sami będą mogli umawiać się na wizyty do wybranych lekarzy, w samodzielnie ustalonym terminie.

Może im się wydawać, że to nic nie ma wspólnego z tym oprogramowaniem, a jednak. To samo narzędzie umożliwia im wybór dnia, godziny, lekarza. Za pośrednictwem tego samego programu mogą odmówić wizytę lub ją przełożyć. Także jest on pomocny również, a może i przede wszystkim pacjentom.

Comments are closed.